Przed treningiem

Przed treningiem

Utrata wagi jest wspólnym celem wielu ludzi. Utrata wagi i utrzymanie zdrowej masy ciała może pomóc w zmniejszeniu spraw takich jak bezdech podczas snu oraz zwiększone ryzyko zachorowania na choroby przewlekłe, zwiększyć energię i sprawić, że poczujesz się lepiej. Jednak wiele komercyjnych programów dietetycznych jest trudnych do naśladowania lub jest zbyt kosztowne. Tworzenie własnego programu odchudzania może być korzystniejsze, ponieważ może być coś, co jest bardziej skłonne trzymać się długoterminowych. Dostosuj swój plan do swojego stylu życia, w tym na co możesz sobie pozwolić, co lubisz lub nie lubisz diet i jak często ćwiczyć. Razem te składniki Twojej diety pomogą Ci schudnąć. Przejdź do lekarza. Pracując z lekarzem, możesz dowiedzieć się dokładnie, ile masz wagi, którą chcesz stracić. Ponadto lekarz przeanalizuje wszelkie leki lub aktualne stan zdrowia oraz określi bezpieczeństwo utraty wagi.

Lekarz może również pomóc ustalić, czy jesteś fizycznie zdolny do wysiłku fizycznego i treningu.
Może również dać Ci kilka podstawowych wskazówek na temat liczenia kalorii i zdecydować, co będzie dla Ciebie najlepszy.

Komentuj