Zdrowa dieta

Zdrowa dieta

Zarządzaj węglowodanami. Wiele żywności komfortowych, takich jak słodycze, puree, pieczywo i makaron to węglowodany. Chcesz ograniczyć spożycie prostych węglowodanów, ponieważ są one głównie cukrem; jednakże, aby walczyć ze stresem z jedzeniem, chcesz jeść złożone węglowodany, ponieważ pomagają organizmowi wytwarzać serotoninę.

Do posiłków należy zaliczyć całe ziarna, takie jak płatki owsiane, makaronowe i całe ziarna. Zamień brązowy ryż na biały ryż i zamiast mąki wybierz pełną pszenicę lub tortille z kukurydzy. Jedz słodkie ziemniaki, kukurydzę i fasolę, kiedy poczujesz, że potrzebujesz pocieszającego jedzenia. Staraj się unikać jedzenia dużej ilości żywności wysokiej w cukrze i syropie kukurydzianym. Mogą dać Ci krótki wzrost energii, ale to nie trwa, a te pokarmy mogą cię skrzywdzić, niż im pomoże. Na przykład ograniczyć ciasteczka, ciasta i inne słodycze. Większość owoców morza zawiera kwasy tłuszczowe omega-3, które okazały się zmniejszać lęki i hormony stresowe, takie jak kortyzol. Jeśli starasz się walczyć ze stresem z jedzeniem, upewnij się, że włączasz dużo ryb do swojej diety. Nie wszystkie owoce morza zawierają kwasy tłuszczowe omega-3, ale tłuste ryby takie jak łosoś, tuńczyk albakowy, makrela i sardynki. Staraj się mieć ryby tłuszczowe co najmniej dwa razy w tygodniu. Produkty takie jak Chia i orzechy włoskie są również wysokie w kwasach tłuszczowych omega-3 i są świetne do przekąski.

Komentuj